DOTDOTDOT

                        Hej, jag behöver bara skriva av mig, så ni måste inte läsa om ni inte vill.

Jag hatar när en enda människa lyckas ta ner ens otroligt goda humör, bara sådär... Visst jag var trött imorse, men glad! Sen får du mig genast att bli ledsen och så var hela dagen förstörd... Jag pallar inte, för jag måste koncentrera mig på arbetet här i skolan, som jag ligger efter i, men det enda jag kan tänka på är vad jag gjort för fel, som fått dig att behandla mig så här.. Jag gillar ju dig, du är fan en av mina närmsta vänner, jag klarar inte av att ha dig arg på mig! Hoppas det bara är så här för idag, annars vet jag inte vad jag tar mig till...

hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback