TAYLOR LOVE

Goddag kära vänner!

Jag sitter här vid datorn och kollar lite på youtube. Jag kom då in på ett klipp om en sjuårig flicka vid namn Taylor Love. Hon föddes med en fyragradig diagnos av Neuroblastom, som är en sorts cancer. Senare fick hon också en annan sarts cancer, nämligen Leukemi. På hennes hemsida (klicka på hennes namn här ovan), står det mer om henne och hennes liv, hur hon kämpar så gott hon kan och hur man kan hjälpa henne och andra barn med samma diagnoser. Jag har bestämt mig för att hjälpa till, hur berättar jag när jag vet att det är möjligt att fullfölja min plan, men hjälp till du också!

Ha en go dag och tänk på mitt förslag!
Pussar :*


Bild på den söta flickan, tagen från Google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback