Sista mars och SNÖ?!?

Hej finisar!

Igår var jag på filminspelning efter skolan, fram till 23.30. Det var riktigt skoj :D! Sofia, som leder musikalkompaniet spelade in en film, med två män, en anti-drogfilm. Det är en kortfilm om, som ni förstår, droger och den spelas in till ungdomsfestivalen här på Gotland. Jag och två tjejer till var så kallade "vintjejer", riktigt kul :)! Jag vart dock lite dålig av all rök, fick svårt att andas och blev helt yr i bollen.. :S Men efter det att jag fått ren luft och att jag fick lugna ner mig och av allt stöd, så blev det efter ett tag mycket bättre, huvudvärken stannade dock kvar ett bra tag... Men som sagt, en riktigt skojig, men samtidigt lite skrämmande upplevelse, eftersom jag förstod allvaret i temat, att det händer riktigt hemska saker, även här på denna lilla ö. Men jag får skriva mer om inspelningen en annan gång, måste nämligen plugga nu..

Juste! Efter inspelningen, mötte jag upp Virre och vi drog till Hamnplan. Det var fritt inträde till 24.00, vi kom dit typ 23.55, så hann precis. En riktigt mysig kväll/natt blev det där också, tack sötnos!

Nu ska jag som sagt plugga..
Men ha en riktigt go lördag på er!
Puss :*

.P.S. Jag LOVAR, jag ska bli bättre på bilduppdateringen! Det är bara rätt mycket nu med plugg, dans och körkort, men jag SKA bli bättre, så småningom.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback