Nya designen klar!

Goddagens!

Som ni ser så är Linnéa klar med designen nu, UNDERBART! :D Så ett jättestort tack till dig Linnéa, super blev det! ^^
Igårkväll var jag som ni förstår i Visby. Där hade vid vår första repetition med musikalkompaniet, inför den kommande konserten "Ryss'n Kumma", spännande! Vi var dock bara 9 st igår, men kul hade vi ändå, lärde oss två nya sånger :) Nästa gång blir det förhoppningvis ett antal fler ;)
Idag har jag inte gjort så mycket, sett på Fredriksdalsteatern på TV och redigerat några bilder från nyår, tänkte slänga upp några.. De är dock lite misslyckade, men bättre det än inget, right? :)

Men ha en supergo Fredag!
Puss :*




Foto: Fannie Redner (jag)
Kamera:
Canon Eos 1000D
Kommentar: Synd att jag inte lyckades få bra fokus på första och sista bilden bara, skulle kunnat bli riktigt snygga bilder då.. Men, bättre lycka nästa gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback