GOD MORGON!

Idag är det 2012, helt sjukt!

Jag fattar inte att det redan har gått ett år, men tiden går fort när man har roligt helt enkelt.. ^^ Igår var en finfin nyår, med massa mys och skoj! Lite besviken dock på "lillebror", som svek traditionen att fira med familjen och firade med sina kompisar istället, tyckte att han kunde fira med oss, för att det var troligtvis sista gången jag firade med alla de på länge.. Menmen, sånt är livet ;) Det är mycket svårare än jag trodde att ta kort på fyrverkerier ( med stativ), det gick verkligen apdåligt för mig.. Fick jag en frän bild, så var det sjukt dåligt fokus på den och det suger... Det kommer ju fler chanser som tur är, så bättre lycka nästa gång! ;)

Julia har sovit hos mig inatt, mys! Hon sover ännu (om hon inte har vaknat och bara ligger och drar sig). :P Men jag ska väl umgås med henne ett tag, när hon har vaknat till och senare kommer morbror med familj på middag någongång ikväll, trevlans! :)

Jag hoppas ni också hade en lyckad nyår!
Ha det bäst!
Puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback