FY PÅ MIG!

Dålig,dålig, JÄTTEDÅLIG stil av mig, förlåt!

Jag har varit dålig på att uppdatera jag vet, har dock ingen bra bortförklaing, det har bara inte blivit av helt enkelt.. (a) Men nu sitter jag här! ^^ Min förmiddag har börjat sådärr.. Jag börjar inte för än halv ett idag, men jag hade körlektion halv tio (trodde jag).. När jag kom till körlektionen hade det blivit något fel, så jag skulle tydligen inte ha lektionen för än tio i fyra, men jag är 100% säker på att jag bokat om den, men nej tydligen inte.. Så nu har jag ändrat och ska tillbaka till kvart över elva istället och köra då. :P
Jag sitter här på A7 och har sett filmettornas redovisning på 3 kortfilmer, riktigt duktiga är dom, jag är imponerad! :D
Nu börjar jag bli hungrig, så ska börja vandra bort till öster och äta något innan körlektionen.
Ha en go Tisdag!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback