Den eviga väntan...

Hejsan hoppsan mina fina läsande loppor! :D

Jag sitter här i skolan ännu och väntar på att klockan ska gå, så jag kan dra och käka någonstans här i Visby.. Jag ska nämligen på rep med musikalkompaniet sen, men det är inte förrän vid halv sju, så jag fördriver tiden här lite så länge :P.
Idag har jag hållit på med lite allt möjligt här i skolan. Jag har fixat lite med bildmanuset, till kortfilmen som vi ska börja filma nästa vecka. Jag är nämligen regissör, så jag hjälper fotograferna lite med att göra det. Sen har jag, tillsammans med scenografen kollat runt efter inspelningsplatser och lite rekvisita. Jag har också pratat med Frej, om ljudet osv. :). Jag längtar tills alla de här jobbiga (men roliga) förberedelserna är klara, så vi kan börja spela in. Då ska jag få arbeta med olika skådespelare och förverkliga min vision, spännande :D!
Men nu ska jag fortsätta med att fördriva tiden!
Ha en go kväll!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback