Claes Eriksson

Go kväll!

Jag sitter på Youtube och kollar på olika sketcher osv framförda av Galenskaparna/After Shave. De är som jag alltid tyckt, helt underbara! Och Claes Eriksson, genialisk! Han har en sådan mimik, sådan inlevelse och är grym på att skriva olika former av texter! Helt klart en av mina förebilder inom skådespeleri! Det roliga är att han verkligen är helt tvärt emot privat, om man ser intervjuer osv med honom. Då är han jättelugn och verkar nästan blyg, men på scen kan han vara helt galen :D Här är kanske inte ett av hans bästa och roligaste framförande, men det är riktigt imponerande ändå! Han har skrivit texten helt själv. Det är bara att klicka här. Vill ni se mer med honom så är det bara att söka vidare på Youtube, det finns nästan hur mycket som helst!

Men nu ska jag ner och diska lite..
Ha en supergo Fredag!
Puss :*



En charmig liten bild på Claes, från Google ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback