Utmattad...

Go kväll kära vänner!

Idag har jag inte gjort något annat än att packat och städat... Och pga det är jag helt slut nu! Om drygt en timme, kommer min kära bror hit :). Då ska vi iväg med våra päron och käka mat på en restaurang här i Lärbro och sen ska vi till Faffen & Monicken, för att vi inte kan se på vår TV längre, så vi ska sitta hemma hos de istället ;). Men det ska bli mys!

Jag vet att jag har varit extremt dålig på att bilduppdatera på sistone, men det är så mycket nu med skolarbete, flytten och allt... Men jag kommer definitivt bli bättre, när vi slagit oss till ro i Visby :). Så ha tålamod, (om ni nu ens bryr er) :P. Vill ni, så får ni gärna komma med förslag på något specifikt ni vill att jag ska fota, så blir jag lite mer inspirirerad ^^.

Men nu måste jag hoppa in i duschen!
Ha en go lördagskväll!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback