Ett hus fyllt med flyttkartonger

Goddagens!

Det slog mig idag att det är exakt en vecka tills vi flyttar idag, helt otroligt! Ska bli spännande, jag kommer dock sakna allt här, det är ju trots allt  i den här socknen som jag vuxit upp... Och min allra bästa vän bor ju här.. Men de ska bli kul också, att komma nära mina vänner i Visby och slippa anpassa mig till bussarna hela tiden och såklart: SOVMORGON ;)!!! Nu fick jag det att låta som att jag aldrig kommer komma tillbaka hit :P. Men det är klart jag kommer, jag har ju vänner och släkt här och det är ju faktiskt bara en timmes bussresa hit, så SÅÅ lätt blir ni inte av med mig Lärbro ;)!

Men nu ska jag sjungelisjunga lite ^^!
Ha en go kväll!
Puss :*

Kommentarer
Postat av: josse

;-);-);-);-);-) azzzum fannie in visbytown!!!!!o_O:-D<3:-):-:- hejdå

2012-02-15 @ 10:46:42
Postat av: Jaqueline

varför har du inte berättat det ? ;o

vart ska ni bo, jag bor ju i stan. gryyymt ! puss

2012-02-15 @ 17:23:30
URL: http://hallonstrumpaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback