Duktig tjej!

Go kväll goingar!

Igår hade jag risktvåan, det var skitkul:D! Jag trodde det skulle vara fett läskigt, men det var riktigt kul att köra :). Nu vet man konsekvenserna och riskerna med halkkörningen också, så att nu kommer man, i alla fall jag ta det rätt lugnt när det är halt!

Idag hade jag då riskettan, det var inte lika kul dock, men jag hade det tillsammans med en av tjejerna jag körde med igår, så de va kul iaf :). Sen var jag duktig och skrev färdigt mitt skolarbete, äntligen! Jag har också varit duktig tillsammans med Josefine och Christoffer, vi har nämligen varit runt på stan och delat ut CV, trevligt ;)! Det var helt spontant från min sida, de kom hem till mig o låna min skrivare och fråga om jag ville hänga på och jag ba: visst, varför inte? :) Nu sitter jag här och gör typ inget annat än väntar på min mamma, så att vi kan bestämma vad vi ska äta :p.

Men ha en go kväll!
Puss :*



Foto: Fannie Redner (jag) Kamera: Canon Eos 1000D
Redigering: Fannie Redner Modell: Bordercollien Zipper
Kommentar: Tagen på strandpromenaden i Visby för någon dag sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback