LYCKAD HELG!

Go kväll!

Jag har haft en myspysig helg med min söta pappa ^^.  Vi har handlat present till en av mina kusiner som fyller år den här kommande veckan, köpt skor till oss båda, fikat och sett Hamilton på bio, mys! Vart tekniska problem med filmen först, så vi fick lösa in våra biljetter och åka till min faster och hennes familj i Fole istället. Sen åkte vi tillbaka till Stan på kvällen igen och då funkade allt som det skulle, den var riktigt bra :D Tack pappa, för en finfin helg! :*

Idag har jag pluggat lite trafikkunskap och sen har jag hjälpt till på Sliteteatern, då de hade lite brist med personal idag. Det var Gotlands Manskör NS, som hade föreställning, kul! ^^ Om ett tag ska jag ner och se på Så Ska Det Låta med pappsen, skoj! Men lyckad helg som sagt :D

Hoppas ni också haft en kul helg!
Pöss :*



Du är så nära, men samtidigt så långt borta...

Kommentarer
Postat av: Soulsister <3

Jag älskar dig hjärtat <33333

2012-02-05 @ 20:37:21
Postat av: Lärbropappan

Tack själv!

En högkvalitativ helg!

Kanoners!

2012-02-09 @ 10:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback