BÄBIS!

Godmorgon sömntutor!

Nu har jag bott här i Visby i snart en vecka och det känns bra! Jag saknar dock Lärbro oerhört mycket redan, det är ju inte alls samma sak att komma och hälsa på, som att bo där... Menmen, det blir nog bättre med tiden :).

Idag ska jag skriva lite på ett skolarbete och om drygt två timmar kommer min morbror, med familj hit, mys! De fick nämligen en liten son som ska heta Melvin, för några dagar sen, så jag har fått en till kusin ^^! De kommer hit för att se hur vi bor, plus att de vill att jag ska ta kort på honom och hans två syskon, som de sen ska skicka in till tidningen :D.

Men nu måste jag fixa lite..
Ha en go lördag
och ett superfint SPORTLOV!!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback