Aj min hals, aj min axel..

Tjallojsan!

Igår bjöd söta Julia mig på hemmagjord pizza hemma hos henne, det var supergott! Sen hjälpte jag henne med att möblera  om i hennes stuga och sen slaggade jag där, mys! ^^ Imorse vaknade vi, gick in i huset åt liiite frukost och drog sedan till hennes fina morfar och åt lunch där, mums! Sen körde de hem mig och Linn kom hit :). Vi planerade lite inför dansen på Onsdag och så, väldigt trevligt! Hon åkte hem precis och nu sitter jag här :).

Tror jag ska ta en kopp te, börjar bli kass i halsen.. Och axeln gör jätteont av någon oförutgrundlig anledning..

Mene ska kila ner o koka te!
Ha en go kväll!
Puss :*



En bild som Emma tog med min kamera i somras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback