Usch för förkylningar!

Hej på er i det härliga höstvädret!

I
Fredags hade vi som sagt premiär. Det gick riktigt bra, förutom att några repliker glömdes bort i början, men sen flöt det på bra, vi hade riktigt bra energi och publiken verkade väldigt nöjda vid föreställningens slut, kul! ^^ Igår hade vi då också föreställning, det var nästan fullt då med, många som vill se alltså, det är inget annat än kul! :D Replikerna satt riktigt bra, energin var dessvärre lite lägre, men det är tydligen väldigt normalt att föreställningen precis efter premiären dyker lite, enligt våran lärare Niklas. Men publiken verkade trots det vara väldigt nöjda ändå ^^

Juste! Vår klasskompis från ettan, som hoppade av och flyttade tillbaka till fastlandet, kom ner i Fredags, då vi sponsrade henne med en liten insamling inom klassen, så hon kunde se våran föreställning, riktigt kul! :D Så hon såg på oss igår, tillsammans med hennes fina, 6månaders gamla dotter ^^ Innan gårdagens föreställning umgicks jag med Hedda, vi tog massa kort i innerstan som jag har velat göra riktigt länge (så de kommer upp här på bloggen inom sin tid), mysigt! :)

Idag blir det nog bara att stanna hemma och vila upp mig inför veckan som kommer, fylld med massa föreställningar. Nej, nu ska jag kila!

Ni får ha en riktigt go Söndag!
Pussar :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback