Update!

Go kväll!

Idag har vi visat vår föreställning "Lingonbacken, Fuck my Life", för första gången för publik (testpublik), det gick hyfsat bra tycker jag :) Imorgon lär vi komma i tidningen också, för de var o kollade förbi idag :)
Imorgon har vi PREMIÄR kl:19:00, ska bli spännande och se hur det går:)

Ikväll var jag på Puma med musikalkompaniet, Sofia berättade att det kommer bli ett uppehåll nu, för hon behöver vila.. Tråkigt, men jag förstår henne och hoppas hon kryar på sig!

Nu måste jag gå och lägga mig snart, känner att jag behöver sömn då jag håller på att bli sjuk (peppar,peppar).. Det går ju verkligen inte för sig nu, när vi ska ha massa föreställningar och allt.. Det är ju inte bara jag i min klass som mår dåligt heller, det är massa som har varit sjuka eller är på väg och bli.. Osis så det bara skriker om det!



Men som sagt, SOVA!
Ha en go natt!
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback