Tråååkigt..

Godmorgon!


J
ag sitter här på skolan coh väntar på att klockan ska bli tio.. Jag har varit här sedan åtta, för jag och mamma hade utvecklingssamtal då.. Så det är lite surt.. :P Men utvecklingssamtalet gick bra i alla fall! :) Vi hade vår sista föreställning igårkväll föresten. Det gick toppen och det var fullsatt, verkligen FULLSATT! Kul! :D Så idag ska vi bara städa, mindre kul, men man måste göra vad som måste göras helt enkelt ;) Ikväll ska vi fira min bror som fyllde tjugo förra helgen, men som inte var hemma då, ska bli skoj! Imorgon ska Emma ha artonårsfest, roooligt! ^^

Nej, men nu ska jag fortsätta tråka..
Ha en fin Fredag och föresten!
Ha ett fint HÖSTLOV! ^^
Puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback