Snart så!

God eftermiddag my dear readers!

Idag har jag haft ytterligare en bra dag ^^ Har dock haft värsta huvudvärken idag också.. Jag ska alldeles strax laga något och äta, sen ska jag dra till min fina lilla pingvin Julia och hjälpa henne med hennes pirat-outfit, hon ska nämligen på Wisbymaskeraden (det är där vi i musikalkompaniet ska köra vårt) på Lördag, skoj! :D

Och just det! Jag har pratat med kära Linnea än en gång och SNART.. Snart så kommer min blogg äntligen bli lite snyggare och mer anpassad för alla årstider och så ^^ Den fina människan ska nämligen, så fort jag valt bilder till headern, designa om min blogg lite ^^ Så jag ser fram emot att få en lite uppfräschad blogg :)

Men nu ska jag köra ett kort litet styrkepass, duscha och sen laga lite mat!
Ha en go kväll!
Puss :*



ytterligare en bild från St:Olofsholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback