LÖRDAG!

Godmorgon alla!

Jag vaknade för typ en timme sedan, är det inte typiskt? När man äntligen har chans till sovmorgon och bara kan ligga o dra i sängen, så vaknar man onödigt tidigt och kan inte somna om.. -_- Aja.. Idag ska jag försöka dra ut på en joggingrunda, har blivit så ruskigt dålig på det nu, jag har gått från att springa tre gånger i veckan, till knappt en gång i veckan.. Men det gör så ont i halsen när man springer i kylan, men jag antar att jag får stå ut med det helt enkelt ;)

Sen någon gång idag ska jag vara med finaste Julia :D

Men nu ska jag fortsätta med att göra ingenting ;)
Ha en supergo Lördag!
Puss :*



En bild tagen av mig förra hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback