Lite nervös..

Good moorning sömntutar!

Idag är jag, som rubriken säger, lite nervös.. Det är nämligen så här att om ca tre timmar ska jag dra till staden och klippa mig.. Det blir något nästan helt nytt för min del, så ska bli spännande! Men jag är samtidigt så himla rädd, för att jag inte ska passa i det, men som man brukar säga:  "Det är ju bara hår".. I värsta fall får jag gå runt med en mössa, tills det växer ut igen.. ;)

Nej, men nu ska jag dra ner och äta något.. Jag ska försöka och slänga in ett inlägg sen när jag kommit hem igen och berätta om hur det blev och ev. slänga upp en bild på resultatet :)
Ha en go Tiiiisdag!
Puss :*




Foto: Frida Stanius
Kamera: Canon Eos 1000D (min)
Tagen på:  "Politikerblahajsan", med musikalkompaniet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback