RENT in my heart!

Go kväll!

Jag vet, jag är usel på att uppdatera... Men, det känns så ovärt att skriva när man inte får någon respons.. Så ni som läser, ni får gärna slänga in en kommentar då och då, så kan jag nog bli bättre på det (a)

Men i alla fall.. Det är FREDAG! :D Och de gillar vi starkt! ^^
Men nu måste jag dra ner o hjälpa till och laga mat, det blir TACOS! ^^

Ha en görgo Fredagkväll!
Puss :*







Och btw: RUBRIKEN!! :D


(Har blivit en gnutta RENT-freak, sedan jag såg filmen.. Snart kan jag se broadway-versionen också!) ^^

Kommentarer
Postat av: Linnea -

Uppdatera oftare, tycker om din blogg! :D Kaanske om jag fixar din blogg snart kanske du vill skriva mer? :D Bara du skickar/bestämmer dig vilka bilder du ska ha, höhöh :D



kram

2011-11-25 @ 22:11:26
URL: http://tusenpixlar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback