Tack vet jag gamla, goa minnen!

Nemen tjeenare!

Igårkväll umgicks jag och spelade Rock Band 3 mm med Maggie, Kristoffer o Sebbe, trevlans trevlans! Sen slagagde jag hos Maggie. Vi somnade runt si sådär runt fyra o vakna vid typ tio imorse, så jag är liite trött, men glad! ^^

På bussen hem förut träffade jag Jonny, vi har inte träffats på jäättelänge, så det var kul! ^^ Vi pratde om gamla minnen och om nutiden, trevlans! :D När jag kom hem satte jag mig här vid datorn och nu laddar upp bilder på Facebook på mina underbara syskon och uppdaterar här som ni ser ^^

Vad som händer ikväll vet jag inte, det blir nog "bara" en härlig hemmakväll med päronen mina ^^
Pöss på er och ha en riktigt go lördag! :*


Bilderna har ingenting med själva inlägget att göra, utan de tog jag med Lenas tele och macroobjektiv när jag var på konfirmation förra söndagen och jag kände för att lägga upp de här idag. ^^  Jag har lekt lite med redigeringen, börjar redan tycka det är kul  och uppskatta det mer o mer efter att jag testat på det lite "djupare". Kanske inte så bra gjort, men jag försöker lära mig, så ge mig gärna tips här också ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback