Sömnbrist..

Hallojsan nattugglor!

Mötet förut gick bra, fick reda på mycket nyttigt och nu är jag ännu mer sugen på att åka, ah fy va det ska bli kul! Ju mer det närmar sig, ju mer kommer jag tjata om det här på bloggen, bara så ni vet. ;) Mina klasskamrater kommer nog börja tröttna på mig snart, för jag har redan börjat tjatat och det lär bli ännu mer tjat (a) För att vara snälla mot dem, får ni läsa mitt tjat istället ;) Nu en förklaring till denna rubrik:

I tisdags vaknade jag mitt i natten och hade svårt att somna om, igår samma sak och ikväll har jag inte kunnat somna alls, jag gick o la mig strax innan tio, har försökt på alla sätt o vis att somna om, men det går bara inte, därför sitter jag här, för att se om jag kunde bli trött då. Ja, problemet är att jag inte ens är (var) trött, så jäkla rastlös. Det beror förmodligen på att jag sov 10 timmar i nättras då jag hade sovmorgon idag (eller igår om man ska vara noga). I alla fall så börjar jag äntligen bli lite trött nu, när jag suttit här ett tag o kollat på olika bloggar, plus uppdaterat här då.

Men borde göra ytterligare ett försök att sova nu, så jag inte blir pain in the ass imorgon..
Mene pöss på er igen da o hoppas ni sover gott! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback