Massa foton!

Goddagens godingar!

Idag har vi då haft Nationellt Prov i Engelska skriv. Det gick väl ganska bra tycker jag :) Jag orkar dock inte gå in på detaljer vad det handlade om osv.. :P

Igår blev det dock ingen promenad.. Istället följde sötaste Heddis med mig hem och slaggade här :D Vi såg på film, käkade chips, drack läsk, spelade piano, åt mat och tog lite kort (som ni lär få se snart) ^^ Myspys, tack Hedda, för en fin kväll! <3

Ikväll blir det Dans med mina fina danstjejer, skoj! Kvällen lär avslutas med Grace Anatomy ^^

Nu ska ni få se några av bilderna som jag och Heddis tog igår, enjoy!




De här kommande bilderna bara på mig har (som ni kanske förstår) Hedda tagit, resten har jag tagit ^^

Men ni får ha de gött, pöss på er! :*




Kommentarer
Postat av: Hedda

Underbara du, de var jättefint! <3

Du är en underbar typ, :) <3

2011-05-04 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback