Fannie still LOOVE animals!

Det får bli några bilder ändå, var inte rädda att säga vad ni tycker!
(De flesta är kors i taket redigerade)





Jag är riktigt dålig på att redigera, plus att jag tycker det är tråkigt oftast då jag inte har något klokt redigeringsprogram o så :P Därför är nästan alla bilderna jag lagt upp nu idag bara autoredigerade och lite beskärda (a) Jag lär mig väl så småningom att tycka om att redigera och jag kommer väl även lära mig kunskapen med redigering ;)

Aja, någon dag kommer det troligtsvis upp några bilder på Zacki som jag tagit för ett tag sen ^^
Pöss! :*

Kommentarer
Postat av: Hedda

De var fina kattbilder... :)

jag är inte såå jätte pepp på katter, men de var ljuvliga :)<3

2011-05-25 @ 18:22:17
Postat av: Moi

Tack Heddis ^^ <33

2011-05-26 @ 18:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback