Fannie goes moviestar!

Hallojsan bloggelibloggen!

Jag är yr, har ont i huvudet och är sur på Spotify och skolan idag var sådär..

Men för att lätta upp stämingen ska jag berätta om rubriken ^^ Jag var på möte idag på högskolan. Nämligen jag och 4 till ska vara med i två av eleverna därs filmprojekt. Skojigt! :D Filmen är en skräckfilm med lite spejsade effekter och om jag får som jag vill kommer jag spela "the bad guy" ;) Filmen kommer sedan spelas upp på någon gala eller liknande tillsammans med de andra elevernas filmer och de som ska se på är andra folk som kan det de håller på med x) Jag brukar inte tycka om att spela in film, jag gillar hellre att stå på scenen, men det här verkar lite kul ^^

Men nu vet jag int vad jag ska skrive, så ni får ha de gött och pöss på er! :*


Här är en lite crazypic som jag bjuder på idag. Den tog jag samma dag som jag fick mitt stativ, för några månader sen ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback