Hejsan, det är jag som är butter!

Rubriken säger det jag vill säga, men hej!

Jag är grymt trött, förstår inte varför.. Har varit det sen efter nationella provet i matte idag, så sen 10, konstigt.. "/ O ont i halsen har jag också.. Och ont i huvet, känner mig grymt lat som har suttit vid tv:n fram tills typ nu, då jag bytte till datorn.. Och regnat har det gjort också.. Hu..

Förlåt för allt klagande, men tragiskt nog så känner jag inte att jag har något positivt att skriva idag.. Förstå mig nu inte fel, tro inte att jag är värsta deppig o så, nej jag är bara lite låg och som sagt vääldigt trött idag.. Men för att pigga upp mig själv och ni som nu blir deprimerade av allt mitt deprimerande ;) Så kan jag börja med att säga att jag har en väldigt färgglad tunika på mig idag (blå, lila och olika nyanser av grönt) o så har jag en väldigt fin familj och massa underbara vänner :D Det där kanske mest piggade upp mig själv, så här kommer lite bilder som kanske kan pigga upp er lite (om det behövs) :


Kanske varken de bästa eller mest uppiggande bilderna som finns, men jag tycker att de är härliga och modellen är ju bara för söt!

Pöss på er o ha de gött! :*

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså, är du sur eller?



Vääldigt fina och kreativa bilder!

2011-05-26 @ 23:17:39
URL: http://annasjogren.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback