En söndag i mängden..

Nemen tjenare!

Jag sitter här vid datorn och ska snart ta och gå ner för att laga lite mat till mig och mina päron. Sen dka jag äta maten tillsammans med mina päron och efter lite matsmältning, ska jag ut och springa typ 4,5km, duktigt va? :D Efter min springtur ska jag duscha (DAA) och sen har jag ingen aning faktiskt. Tänkte jag skulle slänga iväg ett mess till min fina älsklingpälskling och se vad hon ska hitta på, om hon kanske har lust att hitta på något ^^ Så håll tummarna för mig, att hon är ledig (a). Juste! Igår var jag också lite duktig, jag gymmade, hihi! :D

Jag vill inte sluta skriva, sådärför tänker jag berätta lite snabbt om proven jag var så nervös inför.. Matteprovet gick bra på första sidan, sen andra gick inte riktigt lika bra.. Men man kan ju i alla fall hopaps på ett G. :) Historiaprovet vill jag inte prata om.. Nej, men det gick väl som det gick.. Jag lär inte får mer än G i alla fall, men blir det inte ens ett G, då vet jag inte vad jag gör.. Eftersom jag kuggade på förra provet, har jag pluggat mer den här gpngen. Så hoppas det gick vägen!

Mene jag borde dra ner o laga mat nu, ha en så go söndag ni kan! Pöss :*



Just follow the road and you will found the door to my heart..


Kommentarer
Postat av: ida - foto & vardag

sv: va med kompisar :D

allt bra? :)<3

2011-05-02 @ 21:02:04
URL: http://tyypiiida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback