Doppa näsan i ketchup

Hejsan hoppsan på dig loppan!

Jag sitter här framför datorn nyduschad och gör nästan ingenting, funderar att sjunga lite karaoke på youtube, men vet inte än :P Aja, jag har inte något särkilt att skriva, så det här få bli ett tråkigt kort inlägg.. Mene, ja det här var ju kul.. Jag hade planerat värsta inlägget, men när jag satte mig här vid tangenterna försvann allting, men sånt är livet!

Mene nu funderar jag på att lägga upp de bilder jag skulle lagt upp här om dan men inte hann, insåg nyss att de inte är så speciella, vilket inte många av mina bilder är o därför vill jag ha tips om hur jag tar roligare och intressantare bilder. Mene vi får se :P

Men pöss på er o ha de gött! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback