Årets första Grillning!

Halloj mina underbart fina läsare!

Gårkvällen och förmiddagen blev riktigt lyckad med grillning, musik, dans, fotografering, spel, buande, glädjeskrik och våfflor ;D Finfint ^^

När jag kom hem sprang jag en litenliten sväng, sen duschade jag och nu sitter jag här. Ikväll ska jag käka middag med my family och sen ska jag förhoppningsvis umgås med min sötnöt ^^

Här kommer lite bilder från igår :) Efter det här inlägget kommer ett till med lite djurbilder som jag velat läggat upp länge, men har bara inte fått gjort.

BLÄ! Imorrn har jag historiaprov, vilket jag inte pluggat ett dugg till, så får hoppas det går bra ändå, då det bara är ett litet på typ 10 frågor (brukar i vanliga fall vara runt 40) :P
Mene ha en så go Söndagskväll ni kan, pöss! :*




De 3 sista har finaste Heddis tagit (som ni kanske ser) ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback