Äntligen Lördag!

Godmorgon på er denna fina, soliga lördag!

Jag sitter här och vet inte vad jag ska göra, borde nog ta och käka lite frukost :P På mitt scema idag står det att jag ska gymma, men jag tror jag struntar i det idag och det är inte på grund av lathet faktiskt! Utan av att jag har så fruktansvärt  ont i magen, så tror inte jag klarar av det.. Mene ikväll ska jag till stan med mitt lilla troll Julia och se treornas sista förställning av deras slutproduktion, blir nog skoj! ^^

Men ja, jag hoppar nog över frukosten för tillfället och kurar istället ner mig i soffan och ser på TV (A)
Så pöss på er och ha en SUPERGO lördag!


En bild jag tagit och sen redigerat på min lilla pingvin för ett bra tag sen

Kommentarer
Postat av: Anonym

min fötter är borta!!

2013-01-17 @ 22:40:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback