ALLA MAMMORS DAG

Grattis till min mamma och alla andra mammor på mors dag idag! ^^

Igår vart det en skojig och myspysig kväll, för sötaste Julia kom hit :D Hon kom hit och såg på Kvällen är Din och åt glass med saltlakritsströssel, saltlakritssås, chokladstänger, melon och maränger med mig o mina päron ^^ När programmet var slut drog jag o Julia ut o gungade, pratade, promenarade, pratade, tog lite kort  och pratade ytterligare lite till, härligt! ^^ Sen gick vi hem till mig igen, pratade lite, sen gick hon hem runt 12 sådär o jag gick o la mig. Tack underbaraste, för en fin kväll! :*

Idag är det då mors dag, så jag har grattat min mamma :) Alldeles strax, ska jag ut o springa en kortis, sen ska jag duscha, plugga, äta lunch och dra till min mumma o fika. Sedan ska plugga tills det är dags för sängen..

Men ha en så go dag ni kan, på denna regniga söndag, pöss! :*


Två vääldigt redigerade bilder, som jag både tog och redigerade för vääldigt läänge sen ;P
Men jag tycker om dom (både personerna och bilderna) ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback