Free Monday!!

Hallojsan på er!

Igår var jag då hemma hos Malin och det blidde så att jag tog bussen hem vid kvart i tolv, så jag var hemma typ kvart i ett. Idag har jag varit så duktig, för att jag har gymmat i lite mer än en timme och nu ska jag vara mer duktig och ladda upp bilder från genrepet i Fredags på Facebook, som mina kära klasskamrater frågar efter. Är jag inte duktig? ;)

Efter bilduppladdningen får vi se vad som händer, men pöss på er o ha de gött!

Några bilder från i Fredags (som en tjej som heter Madde tagit åt mig, eftersom det var lite svårt för mig att ta kort när jag själv va med) kommer även upp här nu:





Kommentarer
Postat av: Lina

sv: Det tycker jag att du ska göra :) Vad är dina planer för dagen?

2011-03-14 @ 16:05:35
URL: http://liinaab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback