Supersöta ungar!

Hello sunshines!

Idag har jag varit barnvakt för tre supersöta ungar! Alva 6 år, Vilmar snart 4 år och Alexander 3 år. Så söta! Alva och Vilmar är syskon och Alex är deras kusin. Väldigt skoj, lite sådär smått jobbigt emellanåt, men till mesta dels skoj!

Jag har fångat massa söta kort på dem, som kanske kommer upp här någongång :)
Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, men ha en go Lördagskväll, pöss på er! :*


Jag kände för att slänga upp några helt oredigerade bilder från golfrundan i våras, som inte har något som helst att göra med inlägget ;)


Kommentarer
Postat av: smileandsurvivee.blogg.se - en blogg om flytten till peking

den 29 augusti ^^

2011-06-19 @ 16:06:03
URL: http://smileandsurvivee.blogg.se/
Postat av: smileandsurvivee.blogg.se - en blogg om flytten till peking

aaa jag vet :DDD

så himla skönt!

men min förra skola börjar den 18 augusti.

Men eftersom jag ska flytta till Peking, så börjar min nya skola den 29. ^^

2011-06-19 @ 16:17:51
URL: http://smileandsurvivee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback