Vackra Gotland en fin sommarkväll

Go kväll mina fina, underbara läsare!

Igår hade jag och EmsPems grymt kul (som vanligt), så tack du för en skojig kväll sötnos! ^^ Idag har jag vart och badat med Julia och hennes lillebror Robin, det var mysigt och skoj (som vanligt). Det har ju varit sjukt varmt , så det var skönt att få svalka sig i ett härligt, mysigt brott ^^ Sen drog vi hem till dem, åt jordgubbar och kastade lite vattenballonger :D Jag fösökte fånga ballongerna på bild, men gick sådär :P Sen skulle de åka iväg o grilla, så jag drog hem och fixade lite, sen kom ma o pa hem, så vi åt mat. Sen drog duktiga jag ut på en joggingrunda ;) Det var riktigt tungt, men jag slog pers! :D Nu sitter jag här och laddar in bilder på datorn från igår och idag, sen när det är klart, tänkte jag se på Rush Hour 3, skoj! ^^

Men här kommer ett antal bilder från igårkväll^^
Ha en go fortsatt kväll, pöss! :*


Jag och Emma mötte Julia o Alexander på Barläst och då tog Emma den här bilden på Julia & mig, med min kamera ^^









Kommentarer
Postat av: Elins blogg - Vackra ord av kärlek.

Goddag!



Hoppas du får en fin och solig dag!



Gör mig glad genom att rösta på mig här :) Det tar ungefär en sekund!



Man kan rösta en gång om dagen i fototävlingen :)



RÖSTADE DU IGÅR? RÖSTA GÄRNA IDAG IGEN SÅ ÄR JAG DIG EVIGT TACKSAM <3



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=171



Rösta gärna på min klänning också! Perfekt till alla partyt i höst och till nästa års student!



http://www.nelly.com/se/designyourdress/?obj=lRbt7ff4ZoKjdd9yojDz7X3CbxTOQq5z8Ti5wBvLq4sHWq60P9yK#Gallery



Tack!

2011-06-29 @ 11:42:41
URL: http://eeeelins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback