Tänk att en gammal klyscha kan stämma så bra!

Morsning korsning!

Igår var det dansavslutning, trevligt till viss del.. Linn vi håller ihop, du o jag! <3 Idag, imorgon, i helgen och på måndag är vi lediga, skönt! ^^ Tyvärr har jag fortfarande två uppsatser som ska in, så för mig blir det plugg, plugg o plugg.. Jag har pluggat hela förmiddagen sen typ elva. O förut vid typ två blev jag riktigt less på det o började må illa, så jag gick en sväng och kom hem för en stund sen.

Nu måste jag fortsätta skriva på en av mina uppsatser..
Ha de gött, pöss! :*



Du är min ängel, som någon fin själ har sänt till mig, jag är så lyckligt lottad som har dig!

Du förstår inte hur viktigt det betyder för mig att få ha dig i mitt liv!
Du förgyller min vardag, får min livslåga att brinna.
Jag skulle aldrig klara av om du bara försvann ur mitt liv, då skulle den där lågan slockna och jag skulle inte få kraft att kliva upp ur min säng..
För DU, min kära lilla pingvin, DU är den som får mig att vilja kliva upp varje morgon, som får mig att vilja ta det där tunga, jobbiga klivet ur sängen, hur trött jag än är..
Ibland kan jag vara, precis som alla andra riktigt trött på livet och tänker massa dumma och onödiga tankar, men så fort jag får höra din röst eller se ditt söta ansikte, då försvinner allt det där jobbiga!
Jag älskar dig så sjukt mycket!
Här kommer en gammal klyscha:
Utan dig inget mig
..
För det stämmer verkligen så bra!


Soulsister, ta åt dig! För det är menat till dig och jag menar vartenda litet ord med hela mitt hjärta! <3

Kommentarer
Postat av: Soulsister <3

Åh sötnos!

Jag vet inte vad jag ska säga efter allt det där fina!



JAG ÄLSKAR DIG!

Alltid du och jag min fina soulsister! <333333

2011-06-06 @ 21:17:07
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback