Lite lekelilek med pictures

Go kväll, eller aa..

Jag sitter här vid datorn och leker med mina bilder jag :)


Idag har jag varit på tippen med pappsen o så har vi varit på banken och fixat massa inför min språkresa, inte många dagar kvar nu nej ^^ Sen har jag faktiskt städat mitt rum och varit på stranden o käkat kvällsmat och badat med mammsen ^^ Jag har också umgåtts en liten stund med mitt fina hjärta Julia :*

Imorrn blir det att fortsätta städa mitt rum lite och hjälpa pappa städa resten av huset.. Sen på kvällen kommer min broder hem och även min syster tillsammans med sin pojkvän ^^ Det är första gången jag träffar hennes boyfriend, så det ska bli spännande att se vad det är för någon ;)

Men nu ska jag leka vidare lite med mina bilder,
men pöss på er och sov gött! :*


Den här mysiga bilden har Emma tagit på mig & Julia, med min kamera och MOI har redigerat den ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback