Jag håller tummarna..

Gokväll!

Igår var jag med sötaste Jaqueline, vi hade superkul! ^^ Sen på kvällen åkte hem, gick jag till Julia och sov där, myspys! ^^ mellan typ 12 och 17 idag, har jag legat hemma hos Julia och sett på TV med henne och hennes familj, "latigt", jag vet, men skoj och mys! ^^ Man behöver såna dagar ibland, eller hur? ;)  Sen ringde pappa och jag gick, eller snarare sprang hem :P Nu sitter jag här och har ätit körsbär, chokladpudding, lakritschoklad OCH druckit läsk, framför TVn och datorn.. Jag är så lat och onyttig, jag vet (a)

Men ha en go kväll, pöss! :*

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA PERSSON

SV; tack detsamma! :D

2011-06-22 @ 12:18:56
URL: http://frdrika.blogg.se/
Postat av: smileandsurvivee.blogg.se - en blogg om flytten till peking

för min pappa jobbar där sedan ett år tillbaka och fick ett år til l:D

2011-06-22 @ 18:09:22
URL: http://smileandsurvivee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback