En Dag Med En Massa Firanden!

Tjaba tjena, önskar en sprudlande glad lärbrotös!

Idag har det, som rubriken säger, varit en dag med massa firanden:
  • Först var jag och såg på alla treor som tog studenten idag, så grattis till alla er!
  • Sen när jag kom hem, var det att hämta paket och dra vidare till Julia, som fyller 16 idag, så grattis till fina du!
  • Och till sist var det att gå hem igen och äta fin trerätters middag med mina päron, för de firar nämligen 22-årig bröllopsdag idag, så grattis till er mamma o pappa!

Ja, det var en hel del firande på en och samma dag! men det är kul :D Lite bilder från denna fina dag, kommer upp här nu också :)

Men nu ska jag gå ner och vara social med mina fina päron ^^
Ha en go kväll & pöss på er! :*



Det var studenten ^^

Ja, de var sötnötens födelsedag ^^

Och det var mina pärons bröllopsdag ^^ <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback