Behöver inte vara här..

Ja, god förmiddag kära vänner!

Jag sitter här i skolan och kan egentligen åka hem.. Jag kom hit, skrev några rader på min historiauppsats, blev klar och skickade in den. Då hade jag inget att göra.. Så nu sitter jag här och uppdaterar, jag slutar om typ 5 min. Då ska jag försöka med min väldigt trötta kropp och knopp pallra mig ner till busstationen och ta bussen hem 10.45, vi har nämligen bara den här lektionen idag (y) Men jag kunde ju lika gärna stannat hemma och gjort färdigt uppsatsen där.. Menmen, nu är jag här, men inte länge till ;)

Jag laddar föhoppningsvis upp bilderna från helgen, på inlägget från igår, sen när jag kommer hem :) Då ska jag också skriva på min uppsats i teaterhistoria, för dne ska in imorrn (a) Sen måste jag träna på min omskrivna Macbeth-monolog, för vi har nämligen Shakespeareredovisning imorrn, skoj,men lite nervöst för jag kan inte min monolog helt :S

Men nu slutar vi, så nu ska jag dra ner till bussen.
Men pöss på er o ha en go dag i solvädret :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback