Känns som att jag nästan alltid bara är till ditt besvär...

Ibland blir jag bara så trött på mig själv.. Kan inte göra något rätt.. Hur svårt ska det va att tänka efter innan jag gör något? Jag vill inte göra dig arg, men det kan vara rätt svårt ibland.. Jag har bett om ursäkt, men du verkar inte godta den, så vad mer kan jag göra? Vad vill du att jag ska göra för att du ska förlåta mig? Jag önskar jag kunde göra det som jag har gjort ogjort, men det vet vi ju båda att det inte går.. Så, det är väl bara vänta och se.. Jag älskar dig och vill som sagt inte göra dig arg, men ibland är det som du säger, jag gör innan jag tänker.. FÖRLÅT än en gång!

Personen till fråga läser säkert inte ens det här, men aja, jag kände mig tvungen att skriva av mig.

Kommentarer
Postat av: You know <3

huh? hjärtat ? <33333333

2011-07-03 @ 11:42:00
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback