Kan inte sova..

Tjaba!

Nej, jag kan inte sova.. Antagligen p.g.a nerverna inför resan. Vaknade för ett tag sen och har sen dess försökt att somna om, utan resultat.. Så jag bestämde mig för att sätta mig här och fixa ett eller två inlägg, som ni får läsa imorgon, eller tja, senare idag ;P Aja får väl fixa det nu o sen fortsätta med mina försök att somna om, jag ska ju upp om mindre än 3 timmar, för då drar jag! :D

Men hoppas ni sover gott och inte sitter vakna och har svårt att somna som jag ^^
Men pöss på er! :*


En sak är säker, jag kommer sakna mitt vackra Gotland under de här 3 veckorna i England,
men som jag skrev till Julia tidigare, tur att jag "bara" är borta i 3 veckor och inte 3 månader ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback