Here it comes..

Hello my darlings!

Jag sitter har hemma hos min vardfamilj, vid deras dator och kollar lite. :) Jag har varit har i precis 2 veckor nu, sa nu ar det "bara" 1 vecka kvar! Lite sorgligt, for jag kommer sakna alla fina manniskor jag har traffat har i England, det vill saga alla mina nya vanner, mina fina, knappa rumskompisar och saklart min valdigt vanliga (altsa snalla), roliga och fina vardfamilj.. Men jag ser fram emot att fa traffa min alskade familj, mina vanner och min underbaraste och finaste soulsister! <3  

Varken ni vill eller inte, sa kommer jag ge er en kort sammanfattning av mina 3 veckor har, nar jag kommer hem, med bilder och text ;)

En liten fraga: vad ar meningen med att blogga egentligen? Ar det nagon som laser allt pa min blogg och verkligen bryr sig? For jag skriver bara for att jag gillar att skriva, tycker det ar lite lugnande pa nagot vis, men det ar annu roligare om nagon finner intresse i mitt skrivande/bloggande saklart, sa svara garna om du/ni tycker jag ska fortsatta skriva om min vardag o sa, eller bara lagga upp bilder, om ens det. :P

Men nu ska jag dra och vara social med min vardfamilj, skriver kanske nagot mer innan jag aker, annars blir det sa nar jag kommer hem :) 
Ha de gott, poss! :*
 

Kommentarer
Postat av: Soulsister <3

JAG LÄSER! :DDD Och jag brukar tänka precis samma sak ganska ofta..



Saknar dig sjukt mycket! pusssss :* <33333

2011-07-20 @ 11:53:55
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Lärbropappan

Klart du ska skriva! Det är kul att läsa dina tankar! Kram

2011-07-20 @ 19:06:07
Postat av: MammAnn

Jojojo, skriv du så läser jag:-).

Pöss

2011-07-21 @ 21:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback