Ett litet smakprov..

Tjaba Tjenare alla fina människor där ute!

Idag är jag jättetrött och seg, men men.. Igår var jag i Katthammarsvik o lyssnade på Smaklösa, de var grymt roliga! :D Jag tänkte dra en sammanfattning om min språkresa ida ^^ Bilder kommer dock upp senare, för jag måste fixa till de först, vilket tar ett tag då det är nästan tvåtusen bilder att redigera ;) Menmen, här kommer sammanfattningen i alla fall:

Första veckan bestod av bekantskap, sightseeing i Oxford, kurragömma med lärarna, engelska och teaterlektioner, disko, museum, sightseeing i London, fotbollspel och lite shopping ^^
Andra veckan bestod av lektioner, skapande av inbjudningar till vårt blivande framträdande, en titt på en av Shakespeares pjäser, nämligen Antony & Cleopatra, Bowling, disko, skidåkning, en tripp till den otroligt fina staden Bath och lite mer shopping.
Tredje o sista veckan bestod av kostymshopping, lektioner, lekar, Harry Potter, disko, repetitioner av vår föreställning, fika, punting, Föreställninng av vår pjäs, shopping i London, piknick, farväl och till sist hemresa..

Ja, det var en kort sammanfattning på i stort sett allt jag har gjort under dessa tre underbara veckor i England! Mycket har vi hunnit med och det har varit fullt upp  i stort sätt hela tiden, men det är skoj! ^^

Nu ska jag gå ner och ta något att dricka, är riktigt törstig :P
Pöss på er o ha en go kväll! :*


Ett "litet" smakprov från England, eller tja Oxford ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback