Sista Lördagen i Januari 2011..

Hej på er alla!

Igår hade vi redovisning med klassen, det gick bra och jag hade grymt kul!  Efter redovisningen följde Maggie helt spontant med mig hem och sov över, skoj! Idag vaknade jag o den söta norrlänningen vid tio-tiden någongång. Då gick vi upp, åt frukost och såg på Disneys fina film "Oliver och Gänget". Efter det satt vi oss vid datorn och hade SKITKUL! Haha ^^

För lite mer än en timme sedan åkte hon hem o nu sitter jag här vid datorn o berättar för er om min dag ;) Nu måste jag dra ner o duscha, för vi ska ha "avskedsmiddag" för min bror, han drar nämligen till norrland imorgon för att påbörja en pilotutbildning, spännande! Sen ska jag förhoppningsvis dra till min kära Julia o slagga där, kuligt! :D

Hoppas ni får en fin lördagskväll!
Pöss på er! :*


Varför ska vår värld vara så orättvis? Det är bara inte rätt!




Tagen av mig en dag när jag var ledig o bodde i staden..




Kommentarer
Postat av: Julia

<3333333333333

2011-01-30 @ 14:12:14
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback