Borta bra.. Men hemma BÄST!

Hallojsan!

Nu är jag då tillbaka här hemma i lilla Lärbro, härligt! Det har varit underbart att bott i Visby, men jag måste erkänna att jag har saknat allt här hemma, även fast det bara var några km ifrån.. :P Igår fick jag träffa min älskade Julia, mina kära föräldrar och min käre bror, de gillar vi!

Nu sitter jag då här o dricker te, lyssnar på musik, med värsta förkylningen och ser på när min familj går runt o städar, känns sådär.. Vi får nämligen främmande ikväll, känns dock inte så kul när jag knappt hör mig själv p.g.a lock för öronen.. Men aja nu ska jag inte vara negativ o sitta här o klaga, det finns ju alltid de som har det värre, mycket värre.. Min förkylning är ju ingenting om man jämför med världens alla orättvisor..

Men ni får ha en go Lördag, o simma lugnt! ;)
Pöss :*



Tro, Hopp & Kärlek..

Kommentarer
Postat av: ju now hu ;)

Jag älskar dig ! <33333333333

2011-01-22 @ 20:11:14
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag gillar bilden, det ger en annorlunda känsla när du lagt fokus på ljuset längre bort. Har tittat igenom bilderna och jag tycker du har sklaffat dig en mycket fin blogg. :)



Jag saknar dig verkligen Fannie, ja hela Ön faktiskt.



Men jag hade tänkt att komma och "hälsa" på och prova att komma igång med rutinerna igen, så jag tänkte komma till skolan "som vanligt" nån gång i nästa vecka tror jag. Min fråga blir alltså: Vet du vad ni gör nästa vecka? DU kanske kan fråga lärarna eller nån om det finsn nån dag som "passar bättre" att komma på än nå¨gon annan.



Annars hoppas jag vi ses snart. Kraaamar!

2011-01-24 @ 19:26:43
URL: http://annasjogren.bloggplatsen.se
Postat av: JAG

Älskar dig med underbara du! <333333333333



Tihi tack Anna! Men jag är ju inte i närheten av din skicklighet, men vem vet du kanske kan hjälpa mig? (a) DIn blogg är grymt fin ska du veta! :)



Skönt att höra, saknar dig med! Men inte din "lilla" stad av nån underlig anledning ;)



Nej, gu va kul att höra!! :DD Har ingen stor koll på vad vi ska göra då nej (a) Jag frågar gärna, men vet dock inte hur jag ska meddela dig, din blogg har gästlösen, du är nästan aldrig kontaktbar via mobilen och facebook är du inte heller alltid så aktiv med ;) Men det kanske lärarna fixar? ;)



Samma här! Kramizz! <3

2011-01-24 @ 20:24:56
Postat av: Anna

Haha du är förhärlig! :D



jag har redan lyckats fixa detdär.. föräldrar och läare.. de funkar tydligen bra ihop ;)

Så nästa fredag kommer jag! Då får vi kööra hårt på pianot. Jag är ledsen att ja är lite "okontaktbar" men det blir nog bättre snart.



Jag skriver inte så mycker på bloggen just nu, därför har jag ett "tillfälligt" lösen på den för att jag ska kunna skriva av mig lite då och då var jag än är (eftersom man inte kan skapa konstiga dokument på tex skoldatorer..? heh) så därför är det mest tråkiga texter ur min desperation, men bilder och sånt finns kvar. .. 940331. Förhoppningsvis så kan jag snart ta bort det och alla konstiga inlägg och fortsätta ha den "gamla" kvar.

Jag tycker iaf att du är grymt duktig för att vara nykomling till branchen. :) Det gäller att varas kreativ, och det syns ju att du är med.



Ska bli så kul att få träffas igen. K(r)AAM K(r)AAM ;D :3

2011-01-25 @ 17:35:45
URL: http://annasjogren.bloggplatsen.se
Postat av: JAG

Hehe, DU är härlig! ^^



Okej, vad bra! Jag längtar :D Ja, du får hjälpa mig bli värsta pianisten ;)



Okej, men det ska bli kul o kolla lite ändå ^^ Naw, tack! Du blidde jag glad ^^



Grymt kul ska det bli! KRAAAM!

2011-01-29 @ 17:41:40
Postat av: Fannie

fin blogg! :)

följa varandra via bloglovin? :)

2011-01-30 @ 14:05:42
URL: http://raiiinbows.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack! :) Kollade din också, riktigt fin header! ^^

Jo, varför inte? :)

2011-02-01 @ 18:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback