I wanna grow old with you..

Här kommer inlägget tillägnat min underbara soulmate Julia:

Julia Maria Elisabeth Söderstrand Wikström
är en av de finaste människorna jag känner! Hon är godhjärtad rakt igenom och vill ingen något ont. Varför jag älskar henne så enormt är för att hon alltid kan på något konstigt vänster få mig att le och så älskar jag henne för att hon är den hon är!
Nu kanske ni undrar då: Hur är den här Julia nu då?
Och det ska jag tala om för er!
Julia är som ni kanske förstår min allra bästa vän. Hon är en otroligt fin människa, med en sjuk o lite konstig humor, typ precis som min. Så gillar hon att laga mat o baka, hon älskar att laga sin berömda kycklinggryta, för att hon tycker den är gudomligt god att äta och det är hon inte ensam om. Julia tycker inte om att ha fel, precis som jag och det gör att vi har våra små tjafs då och då, men det tycker jag är ganska bra ändå för det betyder ju att vi inte är rädda för att tycka olika.

Vi har aldrig haft något direkt gräl, vi har som sagt bara tjafsat en del, för att vi kommer väldigt bra överens och går ihop som helan och halvan, men vi har ju som sagt våra egna åsikter också. Jag och Julia tänker också läääskigt lika! Det händer väldigt ofta att vi säger precis samma sak i mun på varandra och ibland händer det även att vi säger helt osammanhängande saker precis exakt samtidigt, skumt! Jag tror verkligen att vi är menade vänner! Jag älskar Julia över hela mitt hjärta och ser henne som min syster, min Soulsister och Soulmate.

Du är så otroligt fin och du ska alltid vara den DU är och om någon försöker ändra på dig, ska du stå upp för dig själv och vara stark!







I wanna grow old with you, I wanna die lying in your arms, I wanna grow old with you, I wanna be looking in your eyes, I wanna be there for you sharing in everything you do, I wanna grow old with you! :*

Kommentarer
Postat av: Your Soulmate

Awwwh sötnos!

Jag älskar dig överallt annat! Och som du säger, jag tror verkligen det är menat att vi ska vara vänner! Vi är verkligen B1 och B2! haha! :)



Ps. Kycklinggryta* om jag får be ;) och vilken min jag gör på andra bilden xd



Pusss på dig mitt hjärta! :* <333333333333333

2011-02-13 @ 20:10:35
URL: http://juliamariaelisabeth.blogg.se/
Postat av: amanda - fotoblogg ♥

Fin blogg, vad gör du?

2011-02-14 @ 17:07:37
URL: http://mandispersson.blogg.se/
Postat av: Jag

:* Okej då, men det är fixat nu ;) O B3 o B4 ;)



Haha, såå söt! :d Puss! <33333333333

2011-02-15 @ 17:14:20
Postat av: Fortfarande jag

Tack Amanda!

2011-02-15 @ 17:15:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback