Ba för att jag har den bästa vännen i universum!

Goddagens!

Idag började dagen med att se på underbara Dirty Dancing! Sedan gick jag ner och gymmade (stolt). Efter jag duschat och fräschat till mig lite, satte jag mig vid pianot och klånkade lite. :) Sen när mamma kom hem efter en liten promenad, åt vi lunch. Sen satte jag mig vid datorn och gjorde faktiskt lite skolarbete, på sportLOVET (stolt igen)! Har suttit här vid datorn sedan dess (FY!) och håller just nu på med att lägga in lite bilder på datorn och lyssna på lite härlig musik. Sen ska jag äta kvällsmat med mina kära päron, sen bär det av till finaste soulmaten Julia och troligtvis kommer jag slagga där inatt ^^

Men pöss på er o ha en go söndagskväll!




Kommentarer
Postat av: Elin Sandelin

sv: ja den är grym! :D puss <3

2011-02-27 @ 20:14:02
URL: http://eelinmarlenesandelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback