Nalle Puh Suprise!!

Halloj alla fina människor med fina och fula frisyrer!
Idag har varit en typ helt vanlig skoldag, inget speciellt att berätta, men nu sitter jag här med en uppäten Nalle Puh- choklad och lyssnar för tillfället på Tommy körbergs "Stad I Ljus", sen blir det nog att försöka fixa en koregrafi till en dans som vi ska ha med i vår föreställning, inte det lättaste kan jag säga!
Men ni får ha en go kväll, pöss på er! :*

Jag vill att snön ska BORT, BORT, BORT!
Jag orkar inte bygga fler FORT..

Jag vill ha VÅR..
Det har vi inte haft än i år..

Jag vill se blommorna växa
Men jag vill helst inte bo med en häxa..

Ett dåligt rim jag här nu skriver
För att jag vår nu vill att det bliver..


Vädergudarna se nu till
Att det blir som jag vill

Låt solen skina på marken
Och den fina barken

Puss och kram
SKUMBANAN!


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Tack för din röst!

Ha en bra dag! <3

2011-02-17 @ 22:04:26
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback