My Hero..

"Go kväll" alla få, men trogna läsare!

Inatt sov jag över hos min fina Julia, sen umgicks jag med henne idag tills klockan blev 17. Vi hade kul som vanligt, med mycket skratt, Twilight x2, nyttig och urgo "Frunch" och lite awesome rockande på Guitarr Hero World Tour och Singstar! :D Puss på dig hjärtat mitt! <3

När jag kom hem satte jag mig så lat som jag är vid tv:n o slappade (a). Sen såg jag två toppenfilmer, först Julie & Julia med Meryl Streep och Amy Adams och sen Love Happens med Jennifer Aniston och Aaron Eckhart.
Har ni inte sett filmerna, så tycker jag verkligen att ni ska göra det, speciellt Julie & Julia som är en fantastisk film baserad på två sanna händelser, HILARIOUS! ^^
Love Happens är en romantisk drama som är en väldigt gripande film (även för de som inte är så där överkänsliga som jag) ;)

Föresten! Nu är det klart, Meryl Streep är min hjälte, min förebild inom skådespeleri, hon är bara för grym! Ser ni filmen, förstår ni en av anledingarna.

Men nu ska jag krypa till kojs, pöss på er o sov gott! :*





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback